حالم بهم خورده

تنهـــــــــــــــــا تريــن تنهـــــــــــــــــا!

گريــــه ام ميگيرد وقتــــى ميبينم كســى كه همه ى دنيـــاى من بود منت ديگرى را ميــــكِشـــــد

 

 

 

دیگه نمی گم حالم بده چون حالم ازین کلمه بهم میخوره چون از بس تکرارش کردم واسه بقیه عادی شده

دلم گرفته از زمین، از خدا ،از آدما...

چرا من رو زمینم؟

خدایا

تو که بخشنده ای

تو که مهربونی

بی دریغ می بخشی

بی دلیل می گیری

بی دلیل جونمو بگیر

مگه من نباشم از دنیا چی کم میشه

نترس آسمون به زمین نمیاد

تا حالا که از سنگینی قلب من زمین نیفتاده خودش کلیه!

باور نمی کنم دیگه هیچکیو باور ندارم حتی خودمو!آدمایی که میگن باهاتیم ما هستیم اما وقتی لازمشون داری

تنهات میذارن

نمیدونم شاید فقط من اینجوریم که اگه یکیو به عنوان رفیق بدونم تا ته تهش همراشم و بهش محبت می کنم

شاید اشتباه میکنم..

حتی دیگه اونقدر پوچ شدم که به بودن خدام شک دارم

نه اینکه نباشه

من نیستم فقط یه جسمم روحم نیست

اینا رو میگم

اما این تمام حرفاییه که همیشه بهش معتقدم نه اینکه با یه شادی همه رو فراموش کنم نه

روحم و فکرم سیاه شده

نمیتونم پاکش کنم

شاید یه روزی خودم به این زندگی پایان دادم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 11 فروردين 1391برچسب:,ساعت 4:55 PM توسط نگین|


آخرين مطالب
» باز
» از تنها بودنم
» بلا
» دلم میخواد
» عکس های زیبا
» خسته ام!
» چرا دیره!
» خاطره ها
» A
» گاهی
» خواب
» تو را من دوست میدارم...
» تولد
» به کجا!
» اوکجاست
» A
» برای تو مینویسم که میدانی